top of page

ABC-tag

Ik haat eerste berichten schrijven (uitdrukkelijke punt). Aangezien iedereen zo'n saaie intro gebruikt die nog geen 10 procent van hun lezers uitleest (of ik gewoon niet uitlees) kan ik het zelf niet maken om ook zo'n 'saaie intro' te gebruiken.

• Als je zelf zo'n intro hebt/wilt gebruiken, geen probleem dit is gewoon mijn visie op zo'n berichten. •

Natuurlijk moest mijn eerste bericht er wel komen en besloot ik, na een paar blogs te bezoeken, de ABC-tag te doen. Ik vind het een héél originele manier om mezelf voor te stellen (en als mijn hopeloze eerste bericht te gebruiken)

PS: Als je zelf ook héél graag deze tag wilt doen mag je hem altijd overnemen!

Age: Ik ben 13 en word in oktober 14 Best Friend: Op dit moment heb ik (helaas) geen beste vriendin maar wel veel goede vriendinnen waar ik regelmatig mee afspreek.

Chore you hate: Stofzuigen: de stofzuiger is nu eenmaal niet mijn beste vriend en blijft liefst zo lang mogelijk in de kast staan.

Dreamhouse: Het lijkt mij echt geweldig om later in een klein, gezellig appartementje in de stad te wonen. Niet te groot, niet te klein, voldoende ruimte voor mezelf en een gezellige inrichting. Wanneer ik wat ouder word zou ik denk ik toch eerder voor een huis buiten de stad kiezen.

Essential start of your day: Laten we eerlijk zijn dat ik helemaal geen ochtendmens ben en een serieus ochtendhumeur heb. Na dat ik gegeten heb en mezelf een beetje heb gewassen gaat dit meestal wel beter.

Favorite color: Mijn favoriete kleuren zijn groen en blauw maar ik hou ook heel erg van pastel kleuren, al bestaat mijn klerenkast vooral uit zwarte en witte kleding.

.

Gold or silver: Zilver, omdat ik goud meestal associeer bij de eerste plaats. Waarschijnlijk doordat ik iemand ben die zichzelf meer op de achtergrond houdt dan in de spotlight

Height: Ik ben redelijk groot voor mijn leeftijd (1.75) en steek dan ook boven alle meisjes van mijn leeftijd uit. Grappig feitje: mensen schatten mij meestal 16 of ouder door mijn lengte.

Instruments I play: Ik speel geen instrument maar zing wel graag. Een instrument spelen lijkt mij dan ook weer ontzettend leuk maar is helaas niet voor mij en mijn agenda weggelegd.

Kids: Ik hou heel erg van kinderen! Ik heb er zelfs een tijdje aan gedacht om iets te doen in de kinderverzorging maar die droom is helaas niet meer mogelijk.

Music that you always listen to: Ik luister meestal naar wat tragere, 'zieligere' muziek. How to save a life van Nilu vind ik bijvoorbeeld een heel mooi liedje. Buiten dat ben ik een enorme fan van 5 Seconds Of Summer en luister voornamelijk naar hun muziek. Nickname: Aag: medemogelijk gemaakt door mijn vrienden die vinden dat Aagje niet bij mij past omdat ik te groot ben.

Overnight hospital stays: Toen ik nog een peuter was kon ik 's nachts niet goed meer ademen en zijn mijn ouders met mij naar de spoed gereden. Uiteindelijk was het maar een héél erge verkoudheid en moest ik nog een nachtje ter controle blijven.

Phobias or fears: Ik ben enorm bang voor schorpioenen, mensen verliezen en kleine ruimtes.

Quote from a movie: "It matters not what someone is born, but what they grow to be." - Albus Dumbledore

Reason to smile: Meestal wanneer ik even niet zo gelukkig ben met mezelf, denk ik eraan dat mijn vrienden en familie van mij houden zoals ik ben en niet om hoe lelijk of mooi ik ben. Daardoor voel ik mij meestal wel terug beter en komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht.

Siblings: Ik heb geen zussen of broers maar zou er wel graag ééntje hebben.

Time you wake up: 07:00 voor schooldagen, in het weekend meestal 09:00

Underwear: Meestal een bh en onderbroek die totaal niet bij elkaar passen van kleur maar té confortabel zijn om niet te dragen.

Very important date this year: 25 december, ik hou nu eenmaal te veel van kerst.

Worst habit: Ik eet te veel en té ongezond.Gelukkig is mijn eetstijl gebeterd en let ik wat meer op mijn voeding.

X-ray’s you’ve had done: Een foto van mijn knie omdat ik daar al een tijdje een bultje had dat ongelofelijk veel pijn deed.

Yummy food you make: Koken is niet mijn grootste specialiteit (oops) maar ik kan wel cake en koekjes maken die je geen spontane voedselvergiftiging geven!

Zoo animal: Leeuwen, wat denk ik ook een beetje komt doordat ik een kattenmens ben.


bottom of page