top of page

LUSH review

één van de dingen die ik het allerliefste doe is naar Antwerpen gaan (mensen die in een boerendropje wonen begrijpen mij wel) Niet alleen hou ik van 'het drukke', ook de winkels in Antwerpen kunnen nergens aan tippen. Het hoogtepunt was er dan ook toen ik naar de Lushwinkel ging.

een sfeerbeeld van de producten die ik kocht.

Ik heb heel vaak last van puistjes (en dan bedoel ik de "ik-kan-het-zelfs-niet-met-concealer-bedekken variant) Dit masker leek mij dan ook interessant toen ik het in de winkel zag staan.

Ondanks dat ik graag eerst een testertje wou, heb ik toch de grote pot gekocht die écht wel zijn geld waard is.

Mijn huid was na het gebruik ongelofelijk zacht en ook de puistjes waren de dagen daarna veel minder. Hij ruikt ook héél lekker naar munt en is zeker aan te raden voor iedereen die graag een zuivere huid wilt! Als ik toch één nadeel moest opnoemen is dat er een soort kleine bolletjes inzitten maar dat hoort nu eenmaal bij het maskertje.

De mintgroene kleur vind ik ook een enorme eye catcher

De volgende op mijn lijstje is de Lullaby shampoobar (waar ik écht verslaafd aan ben geworden) Hij is redelijk klein, wat ideaal is voor mee te nemen i.p.v. zo'n grote bus shampoo. Al is de geur van deze shampoobar een echte topper! De lavendel geur laat een relaxte indruk achter waardoor je 100% kan genieten van deze shampoobar.

Wat wel sterk opviel, of mij sterk opviel, is dat je haar hier ongelofelijk zacht van word. Wat hoogstwaarschijnlijk iets te maken heeft met de havermelk en amandel die erin verwerkt zitten. Voor mensen die veel last hebben van klitten/knopen is het ook een échte aanrader.

Van alle producten die ik heb gekocht, was dit de tegenvaller. De naam ben ik even kwijt maar het was altijd een bar voor je lichaam. Hij heeft zijn effect wel maar breekt héél snel in twee.

Verder merkte ik aan mijn huid niet erg verbetering (maar dat kan ook aan mij liggen, ik heb nogal een gevoelige huid) Mijn huid raakte er zelfs een beetje geïrriteerd door. Voor mensen met een gevoelige huid/eczeem/andere huidproblemen zou ik hem echter niet aanraden, want hij irriteert de huid (zeker bij mensen met eczeem).


bottom of page